Bebeğim 2 aylıkken sol göğsümde büyük kitleli mastit oluştu. Ağrılı, kızarıklı falan. Antibiyotik kullanımı sonrasında ağrılar geçti ancak kitle halâ geçmedi. 4 buçuk ay geçti üzerinden, ceviz büyüklüğünde ele geliyor ve rahatsız ediyor. Ağrı olmadığı için tekrar doktora gitmedim, sizce kitlenin duruyor olması normal mi?