merrrvveeee Kızlar 2 aylık bebeğim var birkaç gündür gece uyanmıyor ben de alarm kurmama rağmen kalkamamışım vicdanım çok sızlıyor aç kalıyor diye ne yapmam gerekiyor sizde de bu şekilde olanlar var mı 🥲
3kedili2bebekli merrrvveeee benim bebeklerimde uyanmazdi gece 1 kere alarm kurar kalkardim doktor da kalkmasanda olur sabah kendileri uyaniyorlarsa demek ki sabah acikiyorlar demisti yine de doktorunuza bir sorun
2bebisannesi_ merrrvveeee benimki de 2 Ay 21 gunluk o da 2 gündür gece uyanmiyor beslenmesi lazimmi gece bende bilmiyorum doktora sorucagim ya🤔
merrrvveeee 3kedili2bebekli ah bir kere de kalksam iyi ben de kalkamıyorum biraz huysuz benim bebiş besin alerjisinden kaynaklı o yüzden tüm gün cebelleşiyoruz gece yattığım zaman kalkamıyorum alarm kurmama rağmen bebiş ağlasa onun kaldırma kuvveti daha güçlü oluyor da alarm etki etmiyor 😅😅
Cileklipastam suzandkmc yuh yaa o nasil dr 1 aylik en gec 2 saatte bir emmesi lazim ben anlamadm buraya yazanlari 1 aylik kan sekeri duser uyudukca dahada mayisir uyur ac kalir yaa
yamanismom Kilo alımı iyiyse doktorlar uyandırmayın diyor, benim oğlum içinde uyandırma demişti doktorumuz yine de maksimum 3.5 - 4 saate alarm kurar kalkardım. Uykuda beslenme kadar bebeği büyütürmüş, korkmayın
merrrvveeee yamanismom ya ben de öyle düşünüyorum ama doktorların söylediği daha mı doğrudur bilmiyorum 6-7 saat aç kalma süresi oluyor bu çocuk hiç mi acıkmıyordur diye düşünmüyor değilim
yamanismom merrrvveeee doğrudue tabiki benimde doktorum kaldırma demişti ama ana yüreği ben daynamadım pek o kadar, bazı geceler tabi ikimizinde yorgunluktan uyuyakaldığı oluyordu 😊🤭
3kedili2bebekli merrrvveeee benimde ikizlerim var aynı şekilde inek sütü alerjileri var enerjim bitiyor baslarda alarmı duymazdim siz gibi şimdi alıştım herhalde yorgunluğa her gün eşim ise geç kalıyordu öyle yorgun dusuyorduk 😂
gizemikra merrrvveeee aç uyumasına gönlüm razı gelmiyordu ben öle yapıyordum telefonu kurup emziriyordum yine uyuyordum kolay büyümüyorlar ne yazıkki
Eailesi4 merrrvveeee sarılık yoksa gece uykusuna alışması sizin için o kadar güzel bir şey ki nimet açıksa zaten uyanır annesi uyandığında sütünü içer doktorunuza danışabilirsiniz ama gün içerisinde yeterli beslenmese uyanır düzeni olmaz
merrrvveeee Eailesi4 ayy o zaman doktora danışayim daha da uyandırmayim zaten uyanamıyorum da gün içerisinde çok yoruyor beni
Eailesi4 merrrvveeee en net bilgiyi doktirunuz verir ama kilo alımı güzelse uyandırmayn diyorlar zaten gündüz yeterince beslenmeyen doymayan bebekler büyük olsa bile genelde uyanıyorlar demek ki yeterince doyuyor annesi için rahat olsun
sevvgi gizemikra yaptığınız uyku kalitesini bozmaktan başka bişey değil maalesef. Sadece beslenerek büyümezler uykuda çok önemli
fatma2711 Bebekler 50 ile 60 gün arası 6 saat 60 ole 70 gün arasi 7 saat 70 ve sonrası icin 8 saate kadar aç kalabilirler doktorum oyle söyledi aç olan bebek ağlar bebegimde uzayan sarılık vardı 40 gun boyunca hep en gec 2 saatte bir emzirdim 40 i cikinca doktor artik alarm kurma dedi kendisi uyanır sariligi yok artik dedi
merrrvveeee fatma2711 hadi ya ben de doktora sordum kilo durumuna bakalım ona göre karar veririz dedi