Ya Allah aşkına bu ayda ne var ramazan girdi gireli burnumdan geldi öyle huzursuz uyku uyuyor ki öğlen uyutmayım dedim yok az uyutuyum dedim uok geç yatırıyım dedim yok mutlaka yattıktan 1 2 saat sonra feryat figan ağlar giderim sallarım gelirim 2 3 saat sonra tekrar uyanır giderim sallarım sabah 5 6 gibide resmen uyanıyor geri uykuya dalması işgence abartısız söylüyırum 6dan 8 e kadar tekrar uyutmaya çaalış en geç 10da kalkar ya bu ayda bişey mi var valla kafayı yicem zaten önceleride öyle aman aman uykuya düşkün değildi hep huzursuz uyuyan bir beebek bi ses olsada kalksam gibi uyur delircem bana akıl verin ya delilsiz uyuuan bebeler nasıl uyuyor sanki benim kızım hep böyle kalacakmış gibi geliyo büyüdüğünde bile geceleri sık uyanacak gibi geliyo