mahirbebek bizimde öyleydi kaç defa acile götürdük kaç tane doktor baktı hepsi gaz dedi. Her beslenmeden sonra mutlaka sırtına pıt pıt yapıp gaz çıkartın. Ayaklarını bisiklet sürer gibi yavaş ve hafif şekilde oynatın, karnına hafif tatlı masajlar yapın. Bi kaç gün düzenli yaparsanız o artık alışıp kendisi çıkarır çok geçmiş olsun