Benim oğlum 7 aylik bir yerde video gördüm ve aşırı korktum benim çocuğum doğduğundan beri beslenme sorunu yaşıyorum kac tane post acmisimdir bilmiyorum ilk meme alamadı silikon kullandık sonra mama reddi şimdi ek gida reddi red derken ilk zamanlar guzel yedi tadimlari simdi cok secici davraniyor herseyi yemez tadina bakip begenme durumuna gore yiyiyor. 7 aydır çektiğimi bir ben bir Allah biliyor ek gıdaya gectigimizden beri kabizlik sorunu yaşıyor ilaçla bile düzelmiyor asla. Bu ikisi otizm belirtisiymis acaba erkenden bu belirtileri mi veriyor çok korkuyorum. Bunun dışında hiç bir belirtisi yok göz teması sosyal çevreye ilgi oyun kurma herseyi cok iyi maşallah. Öğrenmek istediğim şey şu otizmli çocuklar gerçekten doğumdan itibaren gecmeyen beslenme ve kabizlik sorunu yaşıyor mu? Beslenmemesi kabizliktan dolayı mı derseniz oda değil kabiz degilkende aynıydı.
Beslenmiyor derken gerçekten hiç besleyemiyorum begendigi corba olursa corba içer asla mama içmez karıştırıp yaptığım hiç birseyi yemez daha çok bizim yediğimiz şeyleri yerse yer yediği şeyler çok çok sınırlı meme reddi yaşadık uzun zamsn sütun coktu az emiyordu
diye sutum azaldi simdi emmek istiyor sutum az. Dogdugumdan beri saatlerce memede duruyor asla birakmiyor sutum cokkende ayniydi hala aynı çok sinirli ve inatçı bir bebek