Acemimommm bizimde 2 gün aynıydı en son gece 38,5 görünce acile gittik 39,5 çıktı ateşi diştendir dedi ama diş bu kadar uzun süreli ateş yapmıyor , araştırma hastanesine götürdük kan sonucunda kanında ve boğazında enfeksiyon çıktı serum takıldı iki tane , antibiyotik yazdı bugün 3. Günümüz antibiyotik yeni etkisini gösterdi ama bu sefer de grip oldu ve diş çıkmış bi tane daha ( daha ilk dişini çıkaralı 15 gün oldu şimdi 2. Ve 3. Nün ucu da görünüyor bugün yarın çıkar) hepsi üst üste gelmiş bizde