Birde bir şey eklemek istiyorum, tabiki en iyisi bişey sürmeden ama malesef her çocuk bir olmuyor, ben sadece sürekli konuştum ilk başta hasta oldular demiştim rengide değişmişti sabır taşını yoğun sürünce siyah oluyor ama sonradan acı oje renksizdi, bende artık iyileşti kızım memeler ama sen büyüdüğüm için sütümüzün tadı değişti diyordum sürekli eğlenip oyunlar ve tensel bağı hiç kesmedik. Benim kızım memelerimi seviyormuş resmen, sütten kesilince bana olan sevgisi daha da arttı sürekli öpmeler annem annişim demeler çok güzel bir duygu.. bence bu konuda artık annelere öyle yapma böyle yapma kötü dememeli, herkesin çocuğu süreci bir olmaz herkes kendi çocuğunu en iyi kendi tanır. Ben kademeli bıraktırırlen geceleri korkudan uyuyamıyordu resmen daha çok bağlanmıştı yanından kalktığım an ağlıyordu? Yani bu durumda ne yapılır. En iyisi bol iletişim boş sevgi, onlar çok iyi anlıyorlar her şeyi. Bu arada geçenlerde kızım yine memelerle sevişirken acı dedi, bende hafızasında öyle kalmasın diye hayır annecim artık memeler acı değil ama sen büyüdün emmemize gerek kalmadı bebekler emer dedim. O da acı diye ısrar edince baktım süt geldi ama aşırı kıvamlı ve cidden acı şok oldum çocuk haklıymış😂 bitmeye yakın böylemi oluyor şaşırmıştım. O da şimdi oyuncak bebeklerini getiriyor bazen göğsüme bebek meme diyerek😂 hepimiz mutluyuz çok şükür. Allah kolaylık versin sizede