kdrt61 Kızlar merhaba geçen doktora kontrole gittimizde bebeğimde göbek fıtığı olduğunu söyledi zamanla geçeceğini sadece fazla gaz yaptığınıda söyledi benim durummda olanınız var mı? Varsada ne kadarlık bi sürede geçiyor.
Mehmetmetinim kdrt61 benim kızımda öyleydi ama kendiliginden geçti hiç bişey yapmadım gaz da yapmadı şuan 17 aylık
hanife23 kdrt61 benim kizimda da vardi bana doktorum karton yada para gibi birsey koy sar dedi zamanla gecer ama ağladığı zman dikkat et bağırsağı oraya kacabilir demişti bende sert bi karton koyup tülbent le sardim bi kac ay yaptım sonra kendiliginden gecti bebek buyudukce düzeliyor
Ipek237 Merhaba bizimde vardı bebeğim 4 aylık olcak içine girdi şimdi korkmayın Allahın izniyle geçiyor kendiliğinden benim bebeğimde çok gazlı bi bebekti ıkındıkça daha çok çıkıyordu
babyemin Benim oglumda vardi doktor korse yazdi bi sure takdik baya bir duzeldi,sonra doktor takma artik dedi biraz kalmiwdi disarida. Cikardik kendiliyinden zamanla duzeldi
cennetlerim Bizde de var ben para koyuyorum ama doktor gaz yapar diye hicbirsey söylemedi aksine bebekte ağrıya herhangi biseye neden olmaz dedi sadece çok fazla ağlamasın dedi o kadar gazi ilk defa duydum