Saricizgilibeyazev Sürekli tükürük çıkarıyor oyun oynarcasına köpürterek ağız çevresi hep salya oluyor .. siliyorum elimden geldiğince .. fakat sırf bu yüzden kızarıklık kabarıklık olur mu anneler sizce ??
MomIsOnline Saricizgilibeyazev canim benim oglumunda damaklari kasiniyor salyasi akiyor cok, cenesinde kucucuk kirmizi döküntüler var, cildi kurumusta kizarmis gibi, doktorumuza sormayı unuttum fakat araştırdığım kadariyla salyalardan olabiliyormus.
Shylkyc Saricizgilibeyazev evet diş çıkarırken tükürüğünden ve kaşıntısından oluyor. Akşamları uyumadan bepanthol baby sürüyorum sabaha geçiyor.
Zeynebsmom Saricizgilibeyazev bence oluyor isilik gibi kehribar kolyesini takıyorum duruyor ve farkediyor muhakkak
MomIsOnline Saricizgilibeyazev yok hic endise etmeyin kendinizden suphe etmeyin bence iciniz rahat olsun :)
Betulkuzey Benim oğlum şuan 4,5 aylık onun da yüzü sürekli yanakları kızarıyor nokta nokta oluyor önceleri alerji mi acaba dedim süt ürünü tüketmeti kestim ama sonuç değişmedi bende araştırırken bir site de bir annenin yazısını gördüm dr tükürükten demiş
Saricizgilibeyazev Betulkuzey alerji var zaten bizde de .. hiçbişey yemediğim halde oluyor artık dedim ne oluyor.sağol cnm 🙏🏻
ebruuu57 Saricizgilibeyazev bizde de durum öyleydi.hatta bir ara gözkapaklarına kadar sıçramıştı doktorumuz salyasından-tükürüğünden oluyor demişti.bol bol silip nemlendirici kullanmamızı önerdi.diş çıkarırken bile o döküntülerimiz olmadı bir daha.günde üç dört defa mustela yüz kremi kullanıyorum.bir de asla ıslak bırakmıyorum