yaso36 9bucuk aylık benden başka kimseyi istemez , kucağına gitmez hatta sevmek için dokunduklarına veya yaklaşıp konuştuklarında arkasını dönüp ağlar 😂 eşime arada bir gidiyor ama başka kimseyi istemiyor sadece küçük çocukları sever ( onların da kucaklamasını dokunmasını öpmesini istemez ama vakit geçirmeyi izlemeyi seviyor) ısrar etmiyorum zorla kimseye alıştırmaya çalışmıyorum büyüdükçe kendi kime güvenirse ona gider 🙃