Kızlar ben bebeğime günde 3 öğün ek gıda geri kalan kısımda da emziriyorum gece sık kalkmasın diye 90 cc mama veriyorum ama gece ek gıdayı en son 10 gibi veriyorsam 1 saat sonra tekrar hamm diyo acıkıyo emziriyorum yatırıyo yarım saat sonra kalkıyo tekrar hamm mama yapıp veriyorum içiyo yarım saat sonra yine hamm bu niye böyle anlamadım gerçekten aç mı bilmiyorum ne zaman tok olduğunu anlayamıyorum aranızda böyle olam var mı