Kızım 17aylik duvardan tutar yürür kanepeleri tutar yürür ama tek başına yürümüyo yurt dışına yerleştim burda doktorların dilinden felan anlamıyorum korkuyorum neden yürümüyo diye abisi 13 aylıkken yürümüştü şimdi abiside çok engel oluyo önüne geciyo ben elinden tutup yürütmeye çalışınca önünde duruyo