kilicc01 2 bucuk aylikken cok kotu oksuruyordu boğulacak gibi bogazida fenaydi burnu kapaliydi o zaman sogani hemen halkali farketmez sobanin ustunde hafif ısıt ve bebegin ayaginin altina koyup corabi giydir sabaha kadar canim.öksüruge bogaz agrisina bire bir canim bide bebegin uyudugu yere kafasina yakin bir yeree sogani kabuguyla beraber ikiye bölup bir tabaga koyup indir 2 3 gun kalsin oyle eminim düzelecektir.bide doktorlar ônermez ama eskiler iyi bilir bebeginin burnunaa kendi sütünu damlat acilacaktir burnu ve bogazindaki balgami bir kac seferdee oksurup yoluylaa disari atacaktir denedim ve oldu yakin arkadaslarima da denettirdim ise yariyor kesinlikle sen bilirsin yinede.