2.5 yaş aşısı yaptırdınız mi yapmak zorunlu mudur
_prensesannesiyim ???
_prensesannesiyim evet yaptırdık 2 yaş aşısı zorunlu
_prensesannesiyim 2.5 yaşında aşı yok diye biliyorum, 2 yaşında hepatit a yaptırdık.
_prensesannesiyim 2.5 da aşı yok
Aylakiz0-6 hiçbir alı zorunlu değildir istemezseniz yapmazsınız
Ogretmenannex aşı hakkında olumsuz yorumlar silinecek diye okumuştum
neslyyy kimsenin gerçeklere tahammülü yok sanırım napslım biri okusa kar ☺️
2 yaşında olduk. 2.5 yaşında aşı yok