Bebeğim iki aylık sütüm git gide azalıyor mama takviyesine başladık zaten silikon uçla zorla emiyor ikinci ayındada sadece 500gram almış sütüm olsun diye içmediğim yemediğim şey kalmadı ama malesef bir tane daha oğlum var okula gidiyor her gün bebekle onu götürüyorum getiriyorum tek bakıyorum etrafımda yardım eden yok eşimde elinden geleni yapıyor ama oda çalışıyor sonuçta yani bütün gün koşturma stres uykusuzluk yorgunluk etki etti galiba fazla emziremeyeceğim çok üzülüyorum bu durumada varmı böyle bizim gibi durum yaşayan anneler dertleşelim 😞