Merhaba güzel anneler kızım tam 3 aylık 1 aydan beri geceleri güzel uyuyordu 3-4 saatte bir beslenmek için uyanıyordu ama son bikaç gündür saat başı kalkmaya başladı bir buçuk saatte bir uyanıyor en geç, emmesi azaldı sanki etraf ilgisini çekiyo oraya buraya bakmaktan az emiyor gece de her kalktığnda emziriyorum 3-4 dakika anca emip uykuya yenik düşüyor tekrar, acaba her uyanmasında emzirmemem mi lazım, üşüyor yada doymuyor olabilir mi geceleri uyurken mama mı versem bilmiyorum, yorumlarınızı alabilir miyim uyku bölünme sebepleri ne olabilir bu kadar sık