Ballibademin_21 Kızlar merhaba 3 yaşında ve bir buçuk yaşında çocuklarım var küçük olan için bebek arabası kullanıyorum fakat büyüğü gittiğimiz yerde huysuzlanıyor yorulabiliyor yada uykusu olabiliyor 2. Bir Bebek arabası alsam mı diye düşünüyorum siz olsanız napardınız?
lceLady Ballibademin_21 3 cocugum var. Hadi biri büyük Diğeri 2,5 yas ve 10 aylık 1 yasından sonra bebek arabasını bırakıyorum ben açıkcası Bana komikte geliyor bu durum. Görüyorum dısarıda 4-5 yasında halen binenler var Yürümeyi öğrendimi bırakmak lazım diye düşünüyorum Diğer türlü kücügü bindigi için büyüğüde bu sefer bebek arabası için tutturuyor
Deletedmom_112 Ballibademin_21 25 aylık ve 8 aylık 2 mira20022023 100 kere yapıp bir kere yapmayınca bu muhabbet dönüyor ve bu beni çok yaralıyor. Sorun tamda bu hep yaptığın için artık bunu senin görevin olarak belliyor, mesela bıraksaydın ayakkabılarını 100 kere kendi silseydi de 1 kere sen silseydin o zaman karım bugün benim yerime silmiş diyerek mutlu olurdu.
Deletedmom_112 Ballibademin_21 Deletedmom_112 buraya cevap yazarken geri yapıp başka bir posta girdim cevap ortaya karışık olmuş 😂
Deletedmom_98 Ballibademin_21 Bence elinizdekini satın ikiz bebek arabası alın. İki küçük çocuğum olsa kesinlikle öyle yapardım 29 aylık oğlum Bebek arabasız asla düşünemiyorum
Ballibademin_21 lceLady evet ama benim durumum farklı şöyleki gurbetteyim bazen memlekete giderken vs otellerde kalıyoruz o bakımdan çok gezince aşırı yoruluyor uyuyor falan teşekkür ederim yorumunuz için
Deletedmom_112 lceLady benimde 25 aylık ve 8,5 aylık iki tane çocuğum var ikinci çocuk basamağı almayı düşünüyorum
Doga_sever lceLady 4 yasindakioglumu hala bindiriyorum ':) mesele yurumeyi ogrenmeleri degilki, gezerken o da rahat ediyor bizde. Bebek arabasinda , yiyor , iciyor, uyuyor vs. Hele alisveris sirasinda pesinden kosmak zorunda kalmiyoruz.
lceLady Ballibademin_21 o zaman büyük için baston bebek arabaları var ya hafif o olabilir mesela. Hemen katla çık elinde cok hafif
lceLady Ballibademin_21 Bende hem travel sistem hem de baston var Hangisi rahat derseniz bana göre baston
idareedemem Ballibademin_21 arka arkaya ikiz bebek arabası var trendyolda bir de ona bakın isterseniz bende öyle düşünüyorum yaş aralıkları yakin
Ballibademin_21 idareedemem benim var ondan daha bir yıl olmadı alalı ama artık olmuyor dar geliyo büyüğe satacam
idareedemem Ballibademin_21 ben de onu almayı planlıyordum biri 5 aylık diğeri 21 aylık neyse başka alternatiflere bakayım ben de sizle aynı durumdayim patlayacağım evde