Eslem46 takım güzel ama bayram için çok spor kalır,ordan bende alışveriş yapıyorum siteye baktım çok daha güzel takım ve elbiseler getirmişler bayram için,ha illa bunu beğendim diyorsan mankende beyaz tenli başındaki renkte bişey takarsan güzel olur,bide hepsi moda diye bı site var orda da çok şık kıyafetler gelmiş göz at istersen