Arsbjk Ra hastasıyım doğumdan sonra atak geçirdim ayağa kalkamıyordum bebegımı kucağıma alcak gücüm bile yoktu Dr embrel iğne başlattı oylelikle ataktayım bebegımı emziriyorum ama o kadar huzursuzum ki bu durumu yaşayan var mı
One-life Arsbjk yıllar önce ağır bi enfeksiyonun ardından geçirdim çok zor bi hastalık yataktan ağlayarak kalkıyordum bikaçgün sürdü ama beni bitirdi çok şükür kronik değildi Allah yardımcınız olsun şifalar versin. Üstte kalsın
Miracam Arsbjk Geçmiş olsun gebelik dönemizde aktif miydi? Romotolojide takiplimiydiniz? Düşük tehlikesine karşı bi ilaç kullandınız mı yoksa ağrı yoksa ilaç yok mantıgıylamı ilerliyo doktorlar
Demett_k Arsbjk benim annemde de var bugun kolu tutulmuş acile gidip iğne yaptırdık. Annem de bi.iğne yapıyo kendine haftada bir. Ne zor bi hastalık. Siz bi çare buldunuzmu
Arsbjk One-life keşke benimkide öyle olsaydı iğne kullandığım halde orta parmağımı hareket ettiremiyorum ve en üzücü yanıda oğlumu emziriyorum ve bu iğneleri kullanmak zorundaym sizin adınıza çok sevindim Rabbim bidaha yaşatmasın inşallah
Arsbjk gizmo27 mecbur kullanıyorum canım iğneleri bide veren savaş hap verdi onuda kullanıyrm başka çarem yoktu kullanmazsam ayağa kalkamıyorum elim ayağım tutmuyor Allah yardımcımız olsun
Miracam gizmo27 Merhaba gebelikte durdu demişsibiz peki yinede ilaç kullandınız mı kan pıhtılaşma testler falan yapıldımı romotoloji doktorunda takiplimiydniz
Arsbjk Miracam çok teşekkür ederim canım ilaç kullandım ama hiç düşük tehlikesi olur vs demediler bana romatlji Dr sordurmadık yapcam ağrılarım çok fazla dedim ben yarık dudak tehlikesinden korktum ama Dr olmaz dedi düşük doz dedi Allah’a şükür bişey olmadı
Arsbjk Miracam merhaba deltacortil kullandım canım 5 mg 4. Aydan sonra ağrılarım hafifledi ama sonrasında kullanmadım
Miracam Arsbjk Çok sevindim 🥰 Benimde randevum 14 gün sonrasına beklerken bilgileniyim içim rahatlasın diye habire post açıyorum eskilere yazıyorum
Arsbjk Miracam bende çok endişeliydim çok korktum bişey olur diye ama olmadı şükür canım inşallah seninde sağlıklı sıhhatli olur Allah cümlemize şifa versin inşallah
Arsbjk Miracam belli bi süreden sonra diner ağrıların merak etme o sırada kesersin hapı ben öyle yaptım