Canım benim arkadaşımın çocuğu da düşük beyaz kan sıkıntısı yaşıyor ama bahsettim bu rahatsızlığı da bildiğini ve korkmasın dedi ilacı ve tedavisi var kan yüksek oluğu için yan etkileri oluyor ama düşürülebiliyor. Dua etsin geçici bir şey dedi 🙏 Çocuğu kaç yaşında bilmiyorum ama dediğim belirtilerin de olabilecegini söyledi 🌺 benim arkadaşımın çocuğunun beyaz kanı 1 milyon a kadar yükseldi eğer 600 veyaz 700 merde çıktı ise hiç korkmasın geçici bir şey inşallah
Lösemi olabilir demiş ya doktorun kan değerlerine baksın sonuçlarına girip netrofil lenfosit kan gibi değerlerinin. De çok kötü çıkması lazım tamamı ile lösemi demesi için diğer dediğim değerler güzelse içini ferah tutsun inşallah yapılan testte negatif çıkar dedi ben konuştum uygulamaya giremedi böyle yazdı