Merhaba herkese bebeğim 7.5 aylık diş çıkarma evresindeyiz 6. Diş yolda fakat gündüzleri çok güzel emen bebeğim artık bilinci açıldığı için çok az emiyor uykusu geldiğinde yakalarsam ancak uzun emiyor bir de yarım gün çalışıyorum emziremezsem mememde süt birikiyor. Gece de saat başı kalkıyor artık çok yoruldum gece de uzun emmiyor saat başı kalıp elleriyle gözünü ovuşturup ağlamaya başlıyor 10 dk emdikten sonra geri uyuyor aç mı ağrısı mı var nasıl bu uykuları uzatacam bilmiyorum çaresizim gerçekten bu duruma benzer durumda olan anneler var mu acaba