hazalp geçen haftalarda burun akıntısı öksürük oldu geçti … geçtikten sonra bexsero aşısı yaptırdım sonra ki gün göğsünde sivilce çıktı popsu pişik oldu ve burun akıntısı tekrar başladı sizce aşı ile mi alakası olabilir mi ? farklı alerji yapacak bir şey yemedi alerjik bir çocuk da değil başka bir ilaç ta kullanmadım bu esnada sadece aşıdan sonra calpol vermiştim o hiç alerji yapmıyor zaten biz de …
AcarHHF hazalp bence aşıyla alakalı değildir. Soyledikleriniz birbirinden bağımsız şeyler. Denk gelmiş olabilir. Aşının yan etkileri ateş,kusma, aşı yerinde şişkinlik, ağrı gibi diye biliyorum.
Sontvbukucu hazalp sadece ates olmustu ilk gun. Söyledikleriniz aşıyla bağlantılı degildir diye düşünüyorum.