Hazcan artık her gün kaka yapmasını bekleyemeyiz, benim bebeğim de tam 40.gun kaka hiç yapmamıştı panik olmuştum kabız oldu diye, sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmaması normal, fitil verip alışkanlık kazandirirsiniz bu sefer gerçekten fitil olmadan kaka yapamaz , bağırsakları düzene giriyor, ağlaması da normal artık gaz sancıları ataklar vs başlayacak..