Zumra70 14 aylığa gireli bir hafta oldu yeni yeni yürümeye başladık anne sütü aliyor bu arada hiç yemiyor ne versem ağzını kapatıp başını çeviriyor sürekli göğsümü istiyor. Uyku düzenimiz oturdu çok şükür en azından yatış saatimiz belli geceleri en az 4 kere uyanir bazen yarım saate bir. Sizde durumlar ne yememesi normalmi??
bakkalemzigi Zumra70 bazen yiyor bazen yemiyor . Bazen çok sevdiği şeyi bile yemiyor şok oluyorum , bazen de iştahlı oluyor birden belli olmuyor öyle böyle idare ediyoruz
durununannitoskosu Zumra70 Bizde birkaç gün sonra 14, aylık olacağız, 10. Ayda gece beslenmesini kestim gece kesintisiz uyuyor sabaha kadar, yemekte bazen çok güzel yerken bazen azıcık yiyip doyar hergün farklı oluyor iştahı
baharbahce Zumra70 benimki de 13.5 aylık iştahı bi var bi yok dilinin ucuyla tadına bakar beğenmezse asla yemez sonra memeye saldırır yakamı açıyor ya da elini içeri sokup çekiştiriyor emmek için. Geceleri de bazen hiç kalkmıyor bazen 2 3 kere kalkıyor
EcrinMelek1- @Zumra70 emdiği için ona güveniyordur her emmek istediğin de emzirmeyin oyalayın gece o kadar sık kalkması yine emmek içinse eğer alışkanlık olabilir benim kızım şuan 16 ay 8 günlük 13 aylıkken gece beslenmesini kestim çünkü 5dk da bir uyanır olmuştu şuan yine uyandığı oluyor ama diş yada hasta olduğundan dolayı yemesi benim kızımında öyle aman aman değil kötünün iyisi diyelim
Zumra70 EcrinMelek1- evet akşama kadar memeden ayrılmıyor. Gece beslenmesinide nasıl keserim hiç bir fikrim yok her seferinde avaz avaz bağırıyor
-Azize123 durununannitoskosu merhaba bebeğim 13 aylık şuanda benimkiside surekle emmmek için uyaniyo gece ne yaptınız da kestiniz vermeyince meme ağlıyor bende ağlamasın diye veriyorum
durununannitoskosu -Azize123 Gece uyanınca sadece su vererek geri uyuttum bir kaç gün sonra alıştı şimdi uyanmiyor hiç
EcrinMelek1- @Zumra70 benim kızımda öyleydi istersen bir iki gece her uyandığında su içir bakalım nasıl tepki verecek