Sedagoze Ayın 30 unda doğum yapalı 2 ay olacak hala kahverengi lekelenme bazen de kırmızı renkte hafif kanamam oluyor , bu durumu yaşayan var mı normal mi , doktoruma randevu alıcam şuan izinde dönünce gidicem
mizginelif Sedagoze Doğum yapalı 4,5 ay oldu. Bu süre zarfında toplam 3,5 ay kanamam oldu maalesef 🤦♀️