Bebeğim 1 yaşında. Gece uykusuna geçmekte çok zorlanıyor. Gecede sürekli çığlık atarak ağlıyor. Sallamadan yada biberonu olmadan uykuya geri dönmüyor. Uyandığında gaz çıkarıyor her seferinde acaba diyorum gaz sancısı karın ağrısı gibir bir durumdan dolayı mı uyanıyor. Diş çıkarma durumumuzda var çok kaşıntı ve ağrısı var ne yaparsam yapayım çokta rahatlatmıyor. Ne yapacağımı şaşırdım uykusuzluk bir taraftan. Bu durumu çözmek istiyorum ama kafam o kadar karışık ki kafami toplayıpta nasıl bir yol izleyecegime karar veremiyorum.