Merhabalar oğlum bronşit oldu ve çok ağır geçirdi 2 gece hastanede kaldık antibiyotik tedavisi uygulandı eve çıkınca 3 gün iğneye götürdüm ve evde sürekli hava veriyordum düzenli olarak tam 1 hafta sonra kontrole götürdüm göğsünü sırtını dinledi balgam var havaya devam dedi. Sonra ciddi bir reflüsü var inek sütüne alerjisi var dedi göğsünü dinleyip birsürü ilaç verdi bunları kullan dedi bebeğim daha 6 aylık bile değil bu kadar ilaç yükledi kullanmazsam bebeğime zarar verir miyim kullanıp minicik bedenine zarar vermek istemiyorum kafam çok karışık bana bi akıl verir misiniz İstanbul Üsküdar da oturuyorum doktor tavsiyesi de verebilirsiniz uzun oldu kusura bakmayın 🙍😬