Uykularharamolduu yardımınıza ihtiyacım var kızlar. 10 gün sonra ikinci doğumum olacak. herkesi aynı anda çağırıp tek seferde kurtulmak istiyorum. gerçi çağırıp çağırmamakta da kararsızım. yemek olarak bu kadar kişiye ne hazırlayabilirim?
Fatma22 Uykularharamolduu baska derdin mi kalmafi anacim bosver. Ayaklarin altina yastik koy da yat keyfine bak . Kimse beklemez senden . Toparlandiginda caya alirsin bi iki bi iki .
Eylulece35 Uykularharamolduu al milleti yemeğe çıkar . Zaten evde de aynı masraf . En azından yorulmazsın.
alpsmother_ Uykularharamolduu guzum sen kendinde misin guzum🙆🏻♀️ ne iftarı ne misafiri doğuracaksın yat dinlen kendi başına iş çıkarma
Emine_elis Uykularharamolduu geçen sene hamileydm 13nisanda doğum yaptm orucun ilk günü kaynanamlarla eltimleri çağırdım kaynanam yaptı herşeyi geri kalan günlerde akrabaları bizi çağırmıştı bn dinlenim die bnce kendine eziyet etme cnm son günlerin dinlen
Beyninizikullanmakucretsizdir Bacım doğuma kalmış 10 gün ne misafiri. Yat dinlen keyfine bak, onlar seni davet etsin.
Uykularharamolduu Beyninizikullanmakucretsizdir Fatma22 Omermuazannesi42 Eylulece35 alpsmother_ Emine_elis Akkebru Umutveannesi haklısınız ya. şimdi bir ton uğraşacağım. uğraşırken diğer oğlumu ihmal etmiş olacağım. bencede çağırmamak en iyisi. son günlerimi dinlenerek geçirmeliyim 🥰❤️
Omermuazannesi42 İftardan sonrada doguma gidersin artık ben gibi 😂dogum yaptığım gece akşamı misafirin vardi oturduğum yerde belimi tutarak börek yapıyordum çocuğum börek olup geldi resmen 😂hamur işini çok seviyor anacım bosver yat dinlen
Akkebru Uykularharamolduu bence çağırmasanız kimse size küsmez hoş küsen olursa da sizi önemsemiyor demektir yat dinlen 10 gün su gibi gelip geçer hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah
Umutveannesi Uykularharamolduu 10 gün sonra doğuma gireceğim diyorsunuz ya yormayın kendinizi bu kadar çağırmak zorunda değilsiniz ki. Ayıp olur kırılırlar diye düşünüyorsanız da ayıplayacak insanları çıkarın hayatınızdan. Kimse sizden şu durumda iftar sofrası hazırlamanızı beklememeli bence. Çağıran olursa gidersiniz ama çağıran kişi de karşılık beklemesin bi zahmet 10 gün sonra doğuracak insandan
Emine_elis Uykularharamolduu bide oğlun var dinlen bebeğim ztn seneye alırsn illaki bu sene es geç 😂☺️ onlar sana hizmet etsn
Uykularharamolduu Emine_elis evet canım ben de çok kararsızdım işte siz söyleyince kesin emin oldum uğraşamam 😂