svvlgl Kızlar 3 hafta önce grip ve ateş ile hasta oldum. Şaka gibi ki hala grip gibiyim. Burun akıntım ve burun tıkanıklığım hala geçmedi. Burun spreyi kullanıyorum. Nasıl geçirebilirim ?