Kızlar yenidoğanda bebeğimde konak oldugu için doktor tavsiyesiyle mustelayı bırakıp sebamed yenidoğan şampuana geçtim herşey iyi güzel derken bebeğimde 4-5aylık oldu egzama ve sinek ısırığı tarzı döküntüler çıkarmaya başladı önce yer fıstığından şüphelensem de sonradan bi dürtü banyolardan sonra daha azdığını fark ettim. Aranızda sebamed kullanıpta bu sıkıntıyı yaşayan var mı acaba?