Hunilianne Bebegim 33 haftalık doğdu. Doğduğu günden beri anne sütü alıyor. Su an kro 2 aylık düz 15 günlük. Bu gaz sancılarının bitmesi için kro 3 aylık mi olmasını bekleyeceğiz yoksa düzeltilmiş 3 aylık mi? Sizin bebeklerinizde nasıl oldu bu süreçler ?
Mom9 Hunilianne bende 34.haftada doğum yaptım. Kro 4ay 7 günlük düzeltilmiş 3aylık. Bizim kronolojiye göre 2.5ayında sona erdi
Janss Hunilianne Bebekten bebeğe değişir bu durum . Prematüre bebeklerde sindirim sistemi de tam gelişmeden doğdukları için biraz daha uzun sürebiliyor süreç 😌
Tanemduygu Hunilianne merhabalar benim kizimda 33 haftalik dogdu. Suan 20 aylik ben hep dogum zamanndan hesapladim doktorumda ole hesaplardi ama genede doasi gereken zamanida goz onunde bulundurrdu
Hunilianne Janss doğrudur ama bir taraftan da ilk gün itibariyle sindirim başlıyor zamanında doğan bebekler gibi mi düşünmek gerekir dedim. Bekleyeceğiz artık :)