bebegim iki haftadır surekli kusuyor bu hafta yine normaldi dr sordum normal reflü olmus olabilir emzirme araligini aç dedi yaptim bi iki gun kusmadı ikiniyor gazini da çıkarıyorum ama bugun de balgamlı kustu korkuyorum dr reflüyse ilaç kullanmalı miyiz dedim gerek yok dedi ilac vermedi sizde de oldu mu bu