Emimehmet123 Kızlar 3aylık gebe kalmama iğnesi yaptıran varmı , nerde yapılıyor ve sizce nasıl ,, şimdiden yanıtladığınız için teşekkürler 🙏🤗
Defnedilan34 Emimehmet123 o iğneden benim ablamda yaptırıyordu çok aşırı adet düzensizliği yapmıştı canım bende düşündüm ama düzensizlik yaptığı için vazgeçtim
BMA Emimehmet123 ben adeti kesiyor diye yaptirdim aksine hic durmadi hergun leke ve oyle azda degil esim cok rahatsiz oluyodu iliski vs sirasinda olunca cok kotu oyuzden 1 aylik dusunuyorum o adet zamani adeti cok yapiyomus diye duydum oyuzden en azindan surekli olmasindansa adet zamani olsun veya hap kullanicam kararsizim ama 3 aylik herkeste farkli etki yaratiyo
Minikbezelyem87 Emimehmet123 sağlık ocağında yapılıyor ama kesinlikle tavsiye edilmiyor kimisinde aşırı kanama yapıyo kimisinde kanamayı tamamen kesiyomuş ebeler önermiyor vücuda baya zarar veriyomuş hatta geçen bu iğneye güvenip hamile kalan birini duydum şok oldum
Emimehmet123 Ya şuan bebeğim 4ay 24 günlük ve biz hiç korunmadık ğeçen ay 25 de adet oldum bu ay olmadım gebemiyim acaba ?? Süt korur DİE hiç korunmadık
pollyophelia Emimehmet123 süt korur sadece bir söylenti. Öyle bir şey yok yani. Sağlıklı bir kadınsan emzirmene rağmen yumurta üretmeye devam ediyor vücut. O nedenle hamile kalma ihtimali yüksek. Test yaptırı
Prensler26 Emimehmet123 sakin süt korur diye korunmamazlik yapmayın korumuyor benimde öyle oldu korumadı ve 1 yaş aralı oğluslarim var
GirayinAslisi Emimehmet123 bence gebesin 😊 bi test yap gebe degilsen korunmaya basla sut korur bi ihtimal sadece
Emimehmet123 GirayinAslisi ya henüz çok erken ve ben hep süt korur DİE çok güvendim ve sık sıkda emzirdim , en azından bebeğim 6-7 aylık olsaydı .. hayırlısı olsun inşallah ya .. yorumlarınız için teşekkür ederim kızlar 🙏
GizemDmlSak Adetin 1i 5i arasi eczaneden aliyosun saglik ocagi yapiyor ama onermem adet duzensizligi yapiyor bebek 6 aylik olduktan sonra aylik igne yapiliyormus onu yaptir bence daha iyi ader duzensizligi olmaz en azindan ben 2 kere vuruldum 3 aylik igne 6 ay hic adet olmadim ignenin gunu doldugu gun adet oldum yani
Angel_bg Canim igneyi pek tavsiye etmiyolar onun yerine spirali deneyeblrsn onun bir zarari yok bende taktrdm 1 yasinda oglum var .