1yrnts Bebeğime doğduğundan beri sma kullanıyorum 3 numaraya geçtik ve az içiyor asla normal içtiği ölçüde içmiyor 3 numarayi sevmedi mi yoksa 3 numara daha mı doyurucu anlayamadım lütfen kullanan anneler bana yardımcı olun