Bizdede durum ayni 15 ayligiz , 9 ayindan beri yemeyi kestibtamam dis cikariyor ama bi lokmadami yemez insan . Cok uzuluyodum psikolojim bitmisti burda bikac yerde okudum babybomb diye organik bir surup aldim omu fayfa etti bilmiyorum ama bi nebzede olsa biraz yemeye basladi sukur