İlk kez böyle bir inatçı ateşle karşılaşıyorum .. dönüşümlü calpol ve dolven verdim ılık duş ince kıyafetler eklem bölgelerine ılık ıslak bez koydum sirke falan sürmedim çünkü iyi olmadığını söylemişti doktorumuz neyse 39’dan 37.5’a düşürüyorum çok az bir zaman sonra 38 38.5 39’a tekrar yükseliyor acile gittik 2-3 sefer acil aynı ilaçları yazıp gönderip duruyor anlamadım gitti yaaa Salı gününe doktor randevusu aldım nasıl bir ateş bu düşmek bilmedi