baybars2024 Kızlar doğum sırasında oğlum su yuttu ve yoğun bakım ünitesine aldılar doğum 18 Mart oldu durumu iyi şükür çok kötü değil doğduğu kilonun üstüne çıktı sütüm yarıyor sanırım siz bu durumu yaşadınız mı kaç güne çıkar sizce
efeninannesi4207 baybars2024 benim oğlum 16 gün kaldı aynı solunum sıkıntısından ve antibiyotik kullanmıştı 7 gün ama ne içindi hatırlamıyorum. Sizinkinin durumu iyiyse yarın birgün çıkartabilirler fazla kalacağını düşünmüyorum 🌼
baybars2024 efeninannesi4207 yani doktor gün vermedi sadece normalde 2 hafta kalıyor ama sizin bebeğinizin durumu iyi dedi 2 haftadan az kalıcak demişti yarın 7 gün olmuş oluyor inşallah çıkartırlar ya 🥹
baybars2024 Elifsmotherr perşembe anne gelsin emzirmeye dedi acaba o gün çıkarmışız ikimiz de yoksa bi gece kalırmıyız
Elifsmotherr baybars2024 Büyük ihtimalle çıkarmaz çünkü emdikten snra bebegin durumu kontrol edilir. 1 yada 2 gün tutabilir ama çok büyük ihtimalle 1 gün kızım şuan 4 yaşında o yüzden tam hatırlayamadım
Melissamom baybars2024 benim bebeğim de on gün kaldı 8. ve 9.gün emzirmek için gittim 10.gün çıkardılar. Emzirmek için çağırdılarsa 1-2 gün içinde çıkarırlar diye düşünüyorum çok geçmiş olsun sağlıkla büyüsün 🥰