zk1611 dördüncü ay atağı muhtemelen. Evet en büyğk etkisi de uyku gerilemesi. Bizdeki kalıcı oldu mesela :))) artık yenidoğanlıktan çıkıyorlar, algıları açılıyor, daha önce fark etmedikleri bir sürü şeyi fark edecekler, gece gündüz ayrımları başlayacak vs vs.. evet şiddetli bir atak ama atak sonuçta, atak denilen de büyüme normalidir. Büyüyor yani bebeğiniz.:)