sedakrsn Arkadaşlar merhabalar bir yaşında kızım var ve çok agresif eşimle aramızda tartışmalara şahit oluyor tartışmalar büyük olmasada onu etkiliyor sanırım ve kendine vurur gibi hareketleri var??
durununannitoskosu sedakrsn Benim kızım 14 aylık olmak üzere ama agresiflik vurma falan yok, dediğiniz gibi eşinle arandaki sorunlardan kaynaklanıyor muhtemelen çözümü de tartışmamanız tabiki
adendr sedakrsn ya benim kızımda öyle elleriyle yanaklarına vurur gibi yapıyor 1 yaşına girecek önümüzdeki hafta bende haftaya doktor kontrolü var ona soracaktım
tikitak Benim bebeğimde 13.5 aylık biz eşimle çocuğun yanında tartışmayın şaka bile olsa vurmayız birbirimize çok dikkat ederiz ama bebeğim bana ve babasına vurur ve saçımızı asılır sebebini hala cozemedik :((
durununannitoskosu sedakrsn Ama bu dönemde atakta var bence benim kızımın da huylarinda baya değişim var