oioi Merhaba arkadaşlar bebeğime doğduğu günden beri kullanıyorum bugün yüzümü mustela şampuan ile yıkadım . Yıkadıktan sonra yüzümde kabarma , yanma ve kızarıklık oluştu . Başına gelen oldu mu hiç ?
Themom_ oioi Aaa doğduğundan beri hep mustela ile yıkadım, yıkıyorum hiç böyle bir şey başımıza gelmedi 11 aylık bebeğim. Şampuan sahte mi acaba? Nereden aldınız?
oioi Normalde dalin ile yıkarım bu kez gözüme ilişti sonuçta bebek ürünü temiz içerikli diye yüzümü yıkadım on dk sonra yanma ve kızarıklık başladı bir saate yakındır hala devam ediyor . :(
oioi Themom_ kendi cildime kullandım bende böyle bir etki yaptı. Bebeğimde bir sıkıntı yaratmadı. Eczaneden aldım. Siz hiç kendinizde denediniz mi ?
Themom_ oioi yaa ben bebeğinize yaptı sandım yanlıs okumusum kusura bakmayın. Hiç kendime kullanmadım cerave kullanıyorum ben ama şimdi mustela denicem