Merhaba bugün 38+5 oldum ve karnımın küçüldüğünü hissediyorum bu mümkün mü sizce? Bir de midem bozuk ve arada mide sancısı hissediyorum. Bu mide sancısımı yoksa doğum sancısı olabilir mi? Başka bir belirti yok, yediklerimdendir belki diye düşündüm yada ayak üşütmesi olabilir gibi geldi ama yinede doğumla bağlantısı olabilir mi diye de düşünüyorum ilk gebelikte hiç böyle olmadım o yüzden hakim değilim