Anneler lütfen bi akıl verin bana 20 günlük bebeğim sürekli emmek istiyor sürekli aranıyor meme veriyorum her seferinde en az 40 dakika emiyor ben bırakmasam bırakmıyor bıraktıgım an gazı çıkıyor sonra yine istiyor napacagımı şaşırdım sütümde var doymuyor da değil bezini değiştiriyorum sürekli bilmiyorum napacagmı emzik vermeye kıyamıyorum ama aşırı yoruldum gerçekten emzik verirsem meme reddi olur diye de çok korkuyorum ilk anneliğim tecrübem de yok lütfen bi akıl verin hep böyle mi olacak