Merhabalar ya bu durum artik gecmiyo ve beni sinir ediyor gerceksen kizim ek gida donemjnden berii hatta 2 3 ayliktan beri baskasinin evinde asla duemaz eve girdigumiz an kapinin onunde hemen susar neyse gecer buyur alisir dedik daha sonra ek gida zqmqni oldu yani suanda 1.5 uasinda sadece evde yemek yiyor asla ne kaynanam gildee ne annem hilde ne misafirlte aslaa yemek yemez abur cuburu cok sever orda bile yemigor ama eve gelince buyuk nesquik kaselwrinde corba icer ama mesela bugun o kadar yoruldu wtti asla yemek yemedi neden boyle acaba benim yaptigim yemeklerimi yiyor sadece yoksa evinde mi yemek istiyor mama sandalyesindw vsde anlamis degilim