mucizem10 Kızlar kızım 1 yaşına yeni girdi 12.aya kadar 5 6 kere bogaz enfeksiyonu oldu çok sık hasta oluyor dikkat de ediyorum ama yine De kapıyor her hastalanmasinda ates 40 falan oluyor ben mi Bi yerde yanlış yapıyorum anlamıyorum şimdi yine hasta atesli
Alyazeynep mucizem10 Merhaba çok geçmiş olsun benim kızımda çok hastalanirdi çünkü alerjikmis canım ev akarlarina karşı toza deterjana bu gibi şeylere. Bu yüzden çok sık hastalanirdi alerji ilacı kullanmaya başladım doktor kontrolünde daha iyi şuan
Demirkom Çok geçmiş olsun benim bebeğim de 1 buçuk yaşında ve şu an aynı durumdayız oldukça dikkat ediyorum ama sürekli hasta oluyor alerjik bi durumu da olmamasına rağmen yüksek ve dirençli ateşimiz ise cabası :( mucizem10
Sibelmuc mucizem10 Hastalanmaması için sürekli sarımsak desteği veriyorum. 20 ayda 2 kez hasta oldu. Eğer dokunmuyorsa şiddetle tavsiye ederim olacağı varsa da baştan kovuyor geçmiş olsun bebişinize 🙏🏻❤️
HanifeSay Alyazeynep benim brbrğim de alerjik ama alerji ateş yapmaz diyorlar her ay hasta oluyor bu ay hele 3. Hastalığı psikolojik olarak çöktüm dipteyim
Hamzaninannesi1411 Alyazeynep benim oğlum da dediğiniz gibi alerjik olabilir 21 aylık bende kulak burun boğazdan randevu alacağım sürekli boğazları enfeksiyon oluyor ve öksürüyor kuru kuru. Acaba alerji testi yaparlar mı size neler dediler neler yaptılar
BenMathilda Alerji ve geniz eti açısından değerlendirilmeli. Alanında uzman bir çocuk doktoruna hastalanma sıklığını belirtmelisiniz veya doğrudan çocuk alerji ve immunoloji bölümüne başvurmalısınız
HanifeSay Alwrji testi ve bağışıklık kontrolü yapıldıselektif ıga eksikliği çıktı bağışıklık yetmezliği. MUTLAKA TEST YAPTIRIN
Sibelmuc mucizem10 1 yaş ve üstü için yarım ya da 1 diş sarımsağı Bazen ballı bazen yoğurtlu bazen meyveli yoğurtla çok ince ince doğruyorum (rendeleyince acıyor) çiğnemeden yutmasını sağlıyorum mümkünse suyla destekliyorum. Gündüzden verince gece rahatsız etmiyor benimkini
Sibelmuc mucizem10 Dokunma ve gaz ihtimaline karşı ben önden gaz damlası veriyorum atlamışım. işe yarar ama ısırmasın direkt yutmasını sağlayın çiğnerse acı olur faydasını görürsünüz🙏🏻