Bebeğim 6 ay 16 günlük.
Yoğurt ile başladık,havuç,elma,armut,brokoli,patates denedik. Çorbalardan tarhanaya geçtik.Yumurta ve peynir de alerjimiz çıktı. Ara verip tekrar yumurta denedim sorun olmadı. Labnede yine kızardı. Peyniri ve labneyi 7.ayda kendim yapıp tekrar deneyeceğim.
Şuanda sabahları çeyrek yumurta, öğlen yoğurt meyve, akşam çorba gidiyoruz.
Sorun şu ki bebeğim bunlar ile savaşıyor. Savaşırken ağzına kaçanları yemiş oluyor. Henüz erken ve zorlamak istemediğim için bırakıyorum kendi haline. Dişi kaşınıyor bana yedirtmiyor ben kaşığa sürüyorum o dişini kaşırken ağzına gelenleri yiyor asla kaşığı ben götüremiyorum ağzına. Alttan iki dişimiz çıktı baya da uzun bir şekilde. Hala her yeri kaşımıyor ağzının sürekli salya ve ısırma. Deli gibi ısırıyor.
Ek gıdada şu an nasıl gidiyoruz? Bu normal mi? Her gün bahsettiğin düzende en fazla iki bebek kaşığı yiyordur. Her seferinde kontrolü ona bırakıyorum.
Hata mı yapıyorum? Ne önerirsiniz?