Yyozcan Biz 3-4 gün bir kaç şehir gezdik. Sabahları otelde kahvaltı ettik, öğle de yine çorba falan verdim, muz, activia yoğurt almıştım plajdaydık bunları yedirdim bir öğlende. Akşamları da yine ya otelde ya dışarda yemek yedik, ne yemek varsa onlardan yedi. (Erişte pilavı cacık, mercimek çorbası gibi)otelde hiç sorun yaşamazsınız, zaten o aylarda ana besin ya anne sütü ya mama oluyor