KereMini1 Bebegimin 2 gundur burnu tikali rahat ememiyor uyuyamiyir. Tikir tikir ses geliyor burnundan. Dun hep agladi. Serum fizyolojik sıktim ardindan aspiratorle cektim gelmiyo bisey hala tikirdiyo burun. Napmam lazim yanlis mi yapiyorum acaba
ZeynepMeva34 KereMini1 bnde de aynı sıkıntı vardı 1 aya yakın sürekli serum fizyolojik uyguladım damla kullandık bi işe yaramadı genizdeki atamıyordu iki gündür deniz suyu kullanıyorum çok şükür damlattıktan sonra balgamlı kusuyo rahatladı yavrum tavsiye ederim
Melekakyuz KereMini1 odanın Havasını nemli tut nem Makinesi varsa içine birazcık vicks atıp çalıştır çok iyi gelir
Basak71_ Serumu sıktıktan sonra yüzüstü yatırın ve hafif hafif sırtına vurun tüm pislikler çıkmış olacaktır sonrada peçete pamukvs alırsınız
Sydazynphyyrnsa Geniz akıntıaı vardır ondan aspiratörden gelmiyordur. Yattığı oda serin olsun birde bn süt sağıryrum burnuna döküyorum.
Kbrmhmmd ZeynepMeva34 kullandığınız spreymi acaba benim oğlumunda doğduğundan beri tıkalı sprey kullanıyorum faydasını göremedim
Derincanan Ben o burun tıkanıklığını deniz suyuyla hallettim sıktım biraz bekledim sonra çektim ne var ne yok geliyo