rumuzyy iyi akşamlar. Sabah 7 de uyandığını varsayarak yazıyorum 9 da uyuması lazım 10:30 da uyanmadı 12:30 da uyuması 2 de uyanması 17:00 da uyumadı 17:30 uyanması 20:30 da gece uykusu olması lazım. Yani gündüz 3/3,5 saat uyuması lazım 3 uyku şeklinde. Ama tabiki bunu sağlamak çok zor. Ben başaramayıp çok yıprandığım için uyku eğitimine başladım. Sizde bir araştırın isterseniz