Arkadaşlar merhaba. Size danışmak istediğim bir konu var. 1 buçuk aylık bebeğimde gaz problemi yaşamaya başladık. Sağlık ocağının verdi d vitamini gaz yaptı ocean d vitamini aldık. O da sancı yaptı çocuk sancıdan uyuyamıyor. Gaz damlası verdi doktor gazını çıkardığı halde sancıyla baş edemiyoruz. Yavrum mahvoldu. Anne sütü veremiyorum sütüm yok mama kullanıyorum. Acaba bişeye alerjisi mi var? Alerjik bebeklerinizi nasıl anladınız ? Doktorumuz mamayı az tüketsin dedi az tüketmeye başladık yine aynı sancıdan kıvranıyor 🤦🏻♀️