Gizemcbc Selam güzel anneler . Havale geçmişi olan bebeklerin aferin , iburamin vb ilaçları kullanmaması gerekiyor. Havaleyi tetikliyormiş doktorumuz söylemisti .Bilmeyen varsa diye yazmak istedim..inşallah kimse yaşamaz 🤲 inşallah bizde tekrar yaşamayız 🤲
Eylulece35 Gizemcbc evet tetikliyormuş . Bizim ailede yatkınlık var soğuk havaleye . Doktor kullanma dedi bu ilaçları
esrayaren Eylulece35 geçmiş olsun öncelikle kardeşiniz kaç yaşında geçirdi daha sonra tekrarladı mı acaba bende çok korkuyorum tekrar edecek diye
Eylulece35 Gizemcbc aynen öyle . Erkek kardeşim soğuk algınlığı grubu ilaçlarından sonra geçirdi havale .
Gizemcbc esrayaren calpol sıkıntı yapmıyor biz kullanıyoruz . Parolu bilmiyorum ama biz kalp rahatsızlığından dolayı parolu kullanamdik hiç
esrayaren Gizemcbc birde antibiyotik gruplarında böyle bi bilgi var mı kullanmamaları gereken antibiyotik var mı ?
Gizemcbc esrayaren onu doktor verdiğinde sorun olur mu yanlış bir bilgi vermeyim şimdi. Ben doktora gittiğimde havale geçmişi var diyorum o şekilde yazıyorlar ilaç. Bide beslenmesine çok dikkat edin hastalanmayancocuk sayfası var instagram da beslenmeyi o şekilde yapıyorum. Antibiyotik kullanmıyorum yıllardır. Sarımsaklı kür sayesinde sayfaya bi bakın. Bağışıklığıni destekleyin inşallah bir daha yaşayamayiz